Dette nettstedet lagrer informasjonskapsler på enheten din.
Du kan lese mer om informasjonskapslene vi bruker i våre Personvernerklæring.
Garantert Laveste pris
Vi jobber hver dag for å bringe deg markedsføringsprodukter av høy kvalitet, og også implementere nye produkter og design på vår hjemmeside.

Vi søker å sikre total tilfredshet ikke bare med kvaliteten på våre produkter, men også ved å presentere deg med de laveste produktprisene på markedet. Vi har kunnet garantere den laveste prisen ved å eliminere unødvendige prosesser som brukes av konvensjonelle skrivere, optimalisere forsyningskjeden og produksjonen.

Hvis du presenterer oss med et offisielt tilbud med lavere pris for de samme produktspesifikasjonene, vil vi matche prisen.
100% Satisfaction Guarantee
Hvis produktet ikke samsvarer med det vi lover, vil vi trykke på eller refundere pengene dine. Produktet må returneres av kunden.

Vi forsikrer deg om at du mottar produktet du ser på vår plattform. Vi tar kundetilfredshet veldig alvorlig.

Det er imidlertid visse situasjoner som er utenfor vår rekkevidde, og dekkes derfor ikke av denne garantien. Vær oppmerksom på at vi ikke kan holdes ansvarlig for:
  • Feilmeldinger, tegnsetting eller grammatikkfeil begått av klienten [med mindre du velger stavekontrollalternativ];
  • Dårlig kvalitet eller lav oppløsning på opplastede bilder [med mindre du velger det faglige vurderingsalternativet];
  • Designfeil begått av kunden under produktopprettingsprosessen [med mindre du velger det faglige vurderingsalternativet];
  • Feil valg av alternativer, for eksempel: ferdig, mengde eller type produkt.
  • Avvik mellom farger på sluttproduktet og farger som vises i forhåndsvisningen, eller skrives ut på andre skrivere.
Hvordan lager jeg bestillingen?
Å gjøre en bestilling på BIZAY er enkel og rask! Velg ønsket produkt her, og velg deretter alle dine spesifikasjoner fra dimensjonen til mål.

Deretter har du 3 måter å lage dine produkter på:
  • Last opp: Hvis du allerede har en fil med det du vil skrive ut i et klargjøringsformat, laster du bare opp den filen, forhåndsviser produktet og fullfører bestillingen. For flere detaljer, se emnet på Last opp i vår utskriftsguide.
  • Mal: Hvis du vil ha et produkt av høy kvalitet, er dette den rette løsningen. Bare velg en av våre Maler, fyll ut med dataene dine og legg til bildene du vil ha. Se hvordan det fungerer i emnet om maler.
HVORDAN KAN jeg kansellere eller endre min ordre?
Hvis du allerede har bekreftet bestillingen din, kan du ikke kansellere eller endre bestillingen. For at bestillingen skal leveres innen svært kort tid, behandles bestillinger umiddelbart, forhindrer endringer eller kanselleringer. Derfor må du kontrollere at forhåndsvisningen du har, er akkurat som du vil motta produktet.
HVAD ER MINIMUM MENGDE KAN DU BESTILLE?
Hvert produkt har et definert sett med mulige bestillingsmengder. Du kan se minimumsmengden på hver produktside.
Etter at du har opprettet mitt produkt, er det feil, hvordan kan jeg løse dem?
De fleste feilene som oppstår kan løses enkelt og raskt. Vi anbefaler at du leser vår utskriftshåndbok for å løse alle problemene best. Hvis du ikke kan løse problemet, vennligst kontakt oss.
HVORFOR KAN DU IKKE GARANTERE AT FARGERENE SOM SKAL SE PÅ MINE SKJERM, VIL LIKES PÅ PRODUKTET jeg vil motta?

Det er umulig i dagens tilstand for å sikre en perfekt likhet mellom farger på forskjellige enheter. Det er flere faktorer for at dette skal skje.

Først av alt er fargesystemet på skjermen ditt RGB og mest sannsynlig vil skriveren være. Vårt inntrykk er laget i firefarger (CMYK) for å lage et produkt med høyere kvalitet på farge og med lavere produksjonskostnad. Dette gjør det svært vanskelig å sikre at fargen du ser på ett system, er den samme fargen du ser på et annet system. Det er enda farger som er umulige å reprodusere mellom systemer.

For det andre er selve fargen du ser på skjermen din annerledes hvis du ser den på en skjerm av et annet merke og i noen tilfeller selv på skjermer av samme merke. Derfor er det umulig for oss å vite hvilke farger du faktisk ser på skjermen.

Så hva vi gjør er å lage et system så robust som mulig som skriver ut med høy grad av likhet. Vi kan imidlertid ikke sikre at fargene er de samme.

Hvordan kan jeg betale?
Betalinger kan gjøres av:

  • Klarna
  • Kredittkort
HVORDAN FÅR DU GJEN MIN BILLET?
Fakturaen vil bli sendt til deg via e-post etter at betalingen er gjort. Hvis du ønsker å gjenopprette fakturaen i fremtiden, kan du få en kopi fra "Ordrehistorikk" -menyen til kontoen din.
ER MY BETALING SIKKER?
Vi garanterer at betalingen din er 100% sikker. For dette bruker vi sertifiserte betalingsstyringssystemer og et SSL-sertifikat for datakryptering.
SEPA DIRECT DEBITS
WHAT ER DET?

SEPA (Single Euro Payments Area) er navnet på prosjektet som tar sikte på å lette innbetalinger i euroområdet.

GENERAL CONDITIONS

Med SEPA Direct Debits, ved å gi din IBAN og bekrefte betalingen, tillater du oss å sende instruksjoner til banken din for å debet din konto og din bank for å debet kontoen din i henhold til disse instruksjonene. Du har krav på tilbakebetaling fra banken din i henhold til vilkårene for din avtale med banken din. En tilbakebetaling må påkreves innen 8 uker fra den dato da kontoen din ble belastet.
Fondene blir fjernet fra kontoen din en eller to dager etter at transaksjonen er sendt inn.

ACCESS SEPA DIRECT DEBIT MANDATE

Du kan få tilgang til SEPA-direktemyndigheten din på detaljer siden av hver bestilling som er tilgjengelig på kontoen din.

CANCELLING SEPA DIRECT DEBIT MANDATE

Du kan når som helst kansellere SEPA-direktemyndigheten. Du kan gjøre dette ved å få tilgang til bestillingsdetaljene dine (tilgjengelig på kontoen din) og velge en annen betalingsmetode. Alternativt kan du også kansellere bestillingen din og direktebetalinger vil også bli kansellert.
LEVERING

SHIPPING KOSTNADER TILBUD KAMPANJE
Kampanjetilbudet for fraktkostnader består av retur av fraktkostnadene til klientkontoen på BIZAY, etter bekreftelse av betalingen av bestillingen.
Verdien vil være tilgjengelig for bruk i nye ordrer i 89 dager. For å bruke den tilgjengelige balansen, velg å gjøre det i trinn 3 i handlekurven før du fullfører et kjøp.
Denne kampanjen er aktivert ved første kjøp og på ethvert kjøp 90 dager etter at kreditt ble gjort.
Kampanjen er gyldig på et hvilket som helst leveringsalternativ, men beløpet som returneres i kundekontoen er alltid verdien som svarer til det mest økonomiske fraktalternativet.
For mer informasjon, les Vilkår og betingelser.
HVA SKAL DU GJØRE HVIS MY ORDER HAR ENKELTE DEFEKTER?
BIZAY forsøker å sikre 100% tilfredsstillelse. I tilfelle skade eller defekt av produktet, vil BIZAY motta det tilbake, forutsatt at produktet ikke er som definert i forhåndsvisningen, og feilen er ikke på varselarket. Vi sender da en annen produksjonsordre slik at et annet produkt kan skrives ut uten ekstra kostnad. Hvis dette skjer, ta kontakt med BIZAY-teamet via vårt kontaktskjema.

BIZAY garanterer at det som kunden forhåndsviser og aksepterer, er hva som skal leveres. Feil som var synlige i den genererte forhåndsvisningen, som for eksempel tekst utenfor margene eller tekstformatering, er kundens ansvar og kan ikke tilskrives BIZAY. For mer informasjon, se vår varslingsguide.
HVOR MEGET TID SKAL jeg spørre om en tilbakebetaling?
Hvis produktet ikke er i forhåndsvisningen, har klienten fjorten (14) dager etter at produktet har mottatt produktet for å sende oss produktet under de forholdene det ble mottatt, og klikk her for å be om en erstatning eller refusjon, og angi årsaken for retur i returskjemaet. Du bør legge ved et bilde av produktet. Erstatning eller refusjon vil bli gjort så snart vi mottar kontakten.
HVORDAN REGISTRERER DU?
For å registrere deg på vårt nettsted - vi garanterer at du ikke vil angre på det - du bør gå til "Logg inn" siden og velge "Registrer".
JEG GLEMTE PASSORDET MITT. Hvordan kan jeg regne med min konto?
På "Logg inn" siden velg "Gjenopprett passord", og skriv inn e-postadressen du registrerte med. Du vil bli sendt en link for å tilbakestille passordet ditt.
HVOR SKAL jeg SLETTE MITT REGNSKAP?
Vi foreslår at du ikke sletter kontoen din uten først å prøve ut våre produkter, nemlig våre gratis visittkort. Men hvis du vil slette kontoen din, vennligst send oss en e-postmelding til [email protected].
Hvordan kan jeg snakke med BIZAY?
Hvis du vil ha kontakt med oss, vennligst bruk vår kundeservice .